چه مدت می تواند کلیه بیمار بیماری زندگی با کلیه ها کوچک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند کلیه بیمار بیماری زندگی با کلیه ها کوچک

چه مدت می تواند بیماری کلیوی بیمار با کاهش کلیه زندگی می کنند؟ دیسپلازی مادرزادی رد کلیوی، کلیه ها کاهش از بیماری مرحله انتهایی کلیه (ESRD) و یا نارسایی کلیه منجر شده است. در زمانی که بیمار گفته کلیه خود را منقبض شده، به این معنی کلیه خود شده است کوچک از نیمی از اندازه طبیعی کلیه است.
علاوه بر میزان فیلتراسیون گلومرولی کم (GFR)، بیماران مبتلا به کلیه ها کاهش نیز ممکن است مبتلا به درد پشت، هماچوری، پروتئینوری، فشار خون بالا، و برخی از مشکلات دیگر. در موارد شدید، بیمار همچنین ممکن است بیماری های قلبی عروقی و یا حتی نارسایی قلبی که ممکن است به طور ناگهانی مرگ منجر شود. در مقابل، اگر عوارض بیماران به خوبی مدیریت و عملکرد کلیه خود متوقف می شود کاهش است، بیماران می توانند طول عمر طولانی انتظار می رود.
در مقایسه با کنترل خوبی از عوارض انقباض کلیه، مشکل تر است برای حفظ سطح عملکرد کلیه است. بنابراین، ما دوست داریم که به تاکید به معرفی درمانهای موثر برای درمان انقباض کلیه است.
برای اینکه کلیه های آسیب دیده دوباره کار، گردش خون باید تغذیه کافی، خون و اکسیژن برای سلول های کلیوی ذاتی حمل و نقل. این امر مستلزم بیماران را به برخی از داروهای چینی که دارای خاصیت افزایش گردش خون و مقوی کلیه بیمار. اگر می خواهید به داروهای گیاهی چینی برای تعمیر کلیه، شما می توانید دکتر بپرسید آنلاین برای تعیین آنچه دارو برای شما مفید باشد.
در همان زمان، شما باید داروها خوردن برای مدیریت عوارض انقباض کلیه شما به طور فعال. به عنوان مثال، اگر شما دارای فشار خون بالا، برداشتن برخی از داروهای ضد فشار خون و انجام صحیح دارو حمام.
علاوه بر این، یک برنامه رژیم غذایی کلیه دوستانه نیز مورد نیاز است برای بهبود وضعیت کلی سلامت افراد. همیشه مطمئن شوید برنامه غذایی خود را تغییر همراه با تغییرات شرایط بیماری شما ایجاد کند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: